Priče o Slaku (linkovi)

Ovaj deo je namenjen diskusiji koja nije vezana ni za jednu prethodnu kategoriju, a tiče se Slackware linuxa

Moderator: Urednik

Administrator
Administrator

Post Napisano: 19 Jan 2012, 23:08

Naišao sam na jedan zanimljiv intervju sa Patom iz 1994-te, pa rekoh da otvorimo temu sa linkovima u kojima se priča nešto više o Slaku, filozofiji, osnivaču i glavnim kontributorima, kao i uopšteno o istoriji Slaka.

Administrator
Administrator

Post Napisano: 19 Jan 2012, 23:11

Naslov: Interview with Patrick Volkerding
Datum: 01.04.1994.
Izvor: Linux Journal #2

Priča iz 1994-te, skoro pa tek početak. Tek drugo izdanje Linux Journala. Pat priča o tome kako je Slack počeo, kako se upleo sa računarima, čime se bavio, šta je završio i o (tada) aktuelnoj priči o spajanju sa Debianom. :)
In the first issue of Linux Journal we interviewed Linux Torvarlds. In this issue we interview Patrick Vokerding, the author of “Slackware”, one of the most popular Linux distributions.
http://www.linuxjournal.com/article/2750

Administrator
Administrator

Post Napisano: 22 Jan 2012, 04:34

Naslov: The Linux distribution that's always in the black
Datum: 04.10.2002.
Izvor: The Age

Zanimljiva priča... Može se pročitati kako je nastao Slackware Inc, na koji način se finansira i još par zanimljivosti vezani za organizaciju i tadašnje planove.
Many of today's new Linux users wouldn't have a clue as to who Patrick Volkerding is. For the brigade whose main arguments are over the merits of this GUI and that, the word Slackware wouldn't ring a bell either. But for many others who jumped on the Linux bandwagon when it was exclusively for geeks, Volkerding is a hero. In early 1993, he started the distribution called Slackware which was basically an attempt to address many of the problems people faced with SoftLanding System Linux, the first and only commercial Linux at the time. While most other commercial Linux distributions have problems balancing the books, Volkerding hasn't had to worry since he decided in 1994 that the only way to keep the project going was to find some way to fund it. But let him tell it in his own words...

http://www.theage.com.au/articles/2002/ ... 61935.html