КДЕ 4.9.5

Teme koje se tiču podešavanja i zanimljivosti u vezi desktop okruženja

Moderators: Sinisa, Urednik

Prijatelj foruma
Prijatelj foruma

Post Napisano: 02 Jan 2013, 19:47

Прошла, 4.9.4 верзија је требало да буде последња из 4.9.x серије, али су откривене неке бубице одмах по објављивању, па је одмах запланирана и тренутна, 4.9.5 верзија.

Битна новина у 4.9.5 верзији је додавање Kolab софтвера за радне групе (тимове). Подршка за Kolab је престала у 4.8.x серији. Елем, ево Ериковог цитата у вези са тим:
...I discussed the lack of Kolab support in KDE 4.9 with one of the people using my packages. Indeed KDE 4.9 and later needs a couple of additional packages in order to be able to support the Kolab groupware server like it did in earlier versions. You will need libkolab, libkolabxml and this in turn needs xerces-c to compile. I added SlackBuild scripts and sources for these kolab dependencies in the “deps” directory of the KDE 4.9.5 sources, and xerces-c can be obtained from slackbuilds.org. So: if you need Kolab support, then you have to build packages for these dependencies (first xerces-c, then libkolabxml, then libkolab) and then rebuild the kdepim-runtime package of KDE 4.9.5. ...

На следећој адреси можете преузети пакете за КДЕ 4.9.5 - http://alien.slackbook.org/ktown/
А упутство за надоградњу можете пратити овде - viewtopic.php?f=38&t=1705
newkde495.png

Prijatelj foruma
Prijatelj foruma

Post Napisano: 04 Jan 2013, 02:02