KDE @ AdaLovelaceDay 2012

Opšte GNU/Linuks teme nevezane za specifičnu distribuciju. Novosti na stranoj i domaćoj FLOSS sceni.

Moderator: Urednik

Administrator
Administrator

Post Napisano: 14 Oct 2012, 20:00

16. oktobra je dan Ade Lovelace. Ovo je datum kada je rođena Ada Byron. Za one koji nisu upoznati sa pričom, Ada je bila samouka matematičarka koja je kreirala prvi računarski program na svetu: algoritme za kalkulacije korišćene u analitičkom stroju Charles-a Babbage-a.

Ovaj dan, pored obeležavanja njenih dostignuća, takođe služi i za ohrabrivanje devojaka i žena da se direktnije uključe u tehnologiju i nauku. KDE ove godine obeležava Ada Lovelace Day aktivnostima koje imaju za cilj da uvedu nove ljude, a pogotovo žene, u KDE zajednicu. Ideja je organizovanje IRC tutorijala (#kde-tutorials na freenode.org) ili Google Hangout o KDE alatima i kako se uključiti u zajednicu.

Raspored
  • 14:00 | KDE Testiranje - kako postati tester.

Predavač: Myriam
    Myriam used to work as a pharmacist and medical translator for 25+ years and now spends her time between triaging bugs, testing software and grooming cats.
  • 15:30 | LaTeX pomoću Kile-a

Predavač: Melissa
    Melissa is a math girl, a KDE user since 1999, and a professor at UFSC, a university in southern Brazil.
    In this tutorial, you will learn the basics of LaTeX, a powerful tool for producing professional looking documents, and how to use Kile.
  • 17:00 | Lak način kako početi sa KDE-om - napišite plazmoid u QML-u

Predavač: Camila Ayres
    Camila is a Programer, KDE Person and housewife.
    With this tutorial you are going to learn about QML and Plasma widgets and how easy it is to get into the KDE world.
  • 18:30 | Postavite pitanja kako se uključiti u KDE projekat

Predavači: Lydia and Frederik
    Lydia is on the board of KDE e.V. and generally likes to help people make awesome happen. Frederik is working on accessibility in KDE and Qt.
    They are going to answer all the questions you have about getting involved.
Izvor
http://community.kde.org/AdaLovelaceDay/2012" onclick="window.open(this.href);return false;