Reklamacija
Moderator: Urednik
- Posts: 207
- Joined: 24 Jan 2013, 21:33
- Location: Srbija
Otišla matična na kompu u penziju. Kako je bila u garanciji, reklamiram. Iskreno, naslušao sam se raznih priča da je veoma teško nadoknaditi nastalu štetu i da se reklamacije često ne uvaže. Elem, naša renomirana firma, za tri dana prihvati reklamaciju i ja dobih novu matičnu ploču za dve nedelje. Radnici krajnje ljubazni, predusretljivi, razgovor je bio baš prijatan. Sad me kopkaju one priče u kojima su radnici drski, reklamacije se odbijaju, korisnici ostaju bez zamenskog hardvera. Da li je još neko prošao ovu priču, bilo sa srećnim ili manje srećnim ishodom?
- Posts: 3468
- Joined: 01 Apr 2012, 13:50
- Location: Mlečni put
Ume da bude raznih situacija, uglavnom nisam imao problema sa garancijom. Iskreno nešto se ne sećam da mi se neko žalio na ispunjenje garantnih uslova u skorije vreme.
- Posts: 78
- Joined: 01 Feb 2018, 11:37
Iskustva su razna, ne znam od cega to zavisi, ali ako je bilo koji hw otkazao, bez greske korisnika, normalno je da izadju u susret i ispune svoju obavezu. Nekad, doduse hoce da zezaju, to je tako nazalost kod nas, pokusavaju da izbegnu nekad situaciju gde oni moraju da se malo okrnje, tu ih malo korisnik (ljubazno) pritisne i resava se. Ume da bude nezgodno i kada je specifican kvar na maticnoj, pa kod tebe ne radi, a kod njih radi, stvar netemeljnog testiranja, sto ponekad ume da bude slucaj, pa opet vracaj, reklamiraj...
Takodje, kao i ti, Sasa, i ja sam imao takva pozitivna iskustva, a puno toga sam reklamirao, najvise hard diskove, u razlicitim firmama i razlicita iskustva, nigde nije isto .
Evo jedan primer, gde je drugar pokrivio pinove na maticnoj ploci (Gigabyte), zahvaljujuci Gigabyte politici poslovanja za RMA, zamenili su mu za novu maticnu, bez pitanja, iako to nije bas uobicajeno nigde. Niko to ne bi uvazio, jer se vodi kao fizicko ostecenje.
Takodje, kao i ti, Sasa, i ja sam imao takva pozitivna iskustva, a puno toga sam reklamirao, najvise hard diskove, u razlicitim firmama i razlicita iskustva, nigde nije isto .
Evo jedan primer, gde je drugar pokrivio pinove na maticnoj ploci (Gigabyte), zahvaljujuci Gigabyte politici poslovanja za RMA, zamenili su mu za novu maticnu, bez pitanja, iako to nije bas uobicajeno nigde. Niko to ne bi uvazio, jer se vodi kao fizicko ostecenje.
- Posts: 207
- Joined: 24 Jan 2013, 21:33
- Location: Srbija
Za sada odgovori koji ohrabruju. Moja iskustva, doduše datiraju iz nešto ranijeg perioda, kada je to bilo malo teže izvesti. Kupimo u BG nov uređaj, koji ne radi, reklamiramo i odbiju nas sa obrazloženjem da smo mi to pokvarili. Onda skupljamo pare za drugi uređaj. Kod mene na lokalu, kupio jednom dvd, pokvario se, prihvaćena reklamacija, dobio nov uređaj, i dan danas radi. U manjim sredinama je mnogo opušteniji postupak kroz koji se prolazi prilikom reklamacije. Razlika u pristupu je očigledna.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 43 guests